අන්තිම ඔ්වරේ වරදක් වෙලා තමයි.. ඒ සියල්ල එකවර බලන්න මට ඇස් 06ක් නෑ..- කුමාර ධර්මසේන

July 21, 2019 at 10:00 am | lanka C news
අන්තිම ඔ්වරේ වරදක් වෙලා තමයි.. ඒ සියල්ල එකවර බලන්න මට ඇස් 06ක් නෑ..- කුමාර ධර්මසේන

ලෝක කුසලාන අවසන් මහා තරගයේ අවසන් පන්දුවාරයේදී ලකුණු හයක් ලබා දුන් අවස්ථාවේ යම් වැරැද්දක් සිදු වී තිබෙන බව පසුව නිරීක්‍ෂණයේදී පෙනී යන බව එම තරගය විනිශ්චය කරන ලද ශ්‍රී ලංකාවේ කුමාර ධර්මසේන පවසයි.

නමුත් එම අවස්ථාව තෙවැනි විනිසුරුට යොමු කිරීම සඳහා අවස්ථාවක් නැති බවද ඔහු සඳහන් කරයි.

එම අවස්ථාවේදී තමන් සහාය විනිසුරුවාගෙන්ද මේ ගැන විමසූ බවත් තමන් දෙදෙනාටම පෙනී ගියේ පන්දු රකින්නා පන්දුව යොමු කරද්දී පිතිකරුවා දෙවැනි ලකුණ සම්පූර්ණ සිටි බවක් නිසා අතිරේක ලකුණු 04ක්ද සහිතව ලකුණු 06ක් ලබා දුන් බවත් ධර්මසේන කියයි.

කෙසේ වෙතත් එකවර එම සියළු අවස්ථාවන් බලා සිටීම සඳහා තමනට ඇස් 06ක් නැති බව ද ධර්මසේන සඳහන් කරයි.

තමන් විනිශ්චයකරුවෙකු ලෙස වැරදි අඩුවෙන්ම කරනු නිසා ලෝකයේ අංක 01 විනිසුරු ලෙස නම් කර සිටින බවද සඳහන් කරන ධර්මසේන ඇතැමුන් මෙම සිදුවීම ලොකු කරන්න දරන උත්සාහය දෙස බැලීමේදී කණගාටුවක් දැනෙන බව ද සඳහන් කළේය.

ධර්මසේන විසින් ලබා දුන් එම තීන්දුව නිසා නවසීලන්තයට ලෝක කුසලාන ජයග‍්‍රහණය ගිලිහී ගිය බව ලොව ක‍්‍රිකට් ප‍්‍රවීණයන් චෝදනා කරති.

68 views

27 Comments to “අන්තිම ඔ්වරේ වරදක් වෙලා තමයි.. ඒ සියල්ල එකවර බලන්න මට ඇස් 06ක් නෑ..- කුමාර ධර්මසේන”

  1. SL says:

    You are a best cricket product of Sri Lanka, I still remember your role in the 1994 WC semi-final in India. How people can be insensitive and harsh in commenting, I am unable to understand. You are a proud son of our motherland. Pl keep it up and ignore some of the comments here.

  2. වෙට්ටුවා says:

    ධර්මසේනට මුළු ක්‍රිකට් ලෝකෙම ආදරෙයි. ඇතැම් අවලං පර ලාංකිකයෝ හැර – උං ඇන්ජිලෝ මැතිව්ස්, ධනංජය, කුසල් මෙන්ඩිස් වැනි වැඩ බැරි ටාසන්ලා තියාගන්න කියන උං. අති දක්ෂ චන්දිමාල්ව කපලම දැම්මා.

    • Nelum says:

      This is the problem with our Sri Lankan Sinhalese Buddhists. They do not like to accept mistakes done by their own people. Look at the accusations made by Ranjam Ramanayake regrading the behaviour of certain Buddhist Monks. He says he never said anything bad about “Silvath Sanghaya”. Buddhists think all Buddhist Monks obey the “pancha seelaya”. What nonsense.

  3. Dharshana Kasthurirathna says:

    he should referred the 3rd umpire if he wasn’t sure. if run out’s are referred, why not refer something like this?

  4. NAK says:

    Previously the law was to add the number of completed runs to the boundary.
    What I don’t understand is how can the umpire know when the ball is thrown that it will ricochet off he bat and go to the boundary to note down how many runs were completed when the the fielder threw the ball.
    This law is definitely an ass!

  5. Nava says:

    Darmasena janadipathi karamu

Main News