උතුරේ සිංහලයන්ට පදිංචිය තහනම්.. උතුරු පළාත් සභාවේ යෝජනාව සම්මතයි..

September 11, 2018 at 6:48 pm | lanka C news
උතුරේ සිංහලයන්ට පදිංචිය තහනම්.. උතුරු පළාත් සභාවේ යෝජනාව සම්මතයි..

උතුරේ සිංහල ජනතාව පදිංචිවීම තහනම් කිරීම සඳහා උතුරු පළාත් සභාව යෝජනාවක් සම්මත කර ගෙන ඇත.

මේ යෝජනාව ඉදිරිපත් කර ඇත්තේ උතුරු පළාත් සභා මන්ත‍්‍රී ටී. රවිහරන් විසිනි.

උතුර ද්‍රවිඩ නිජබිම බවත් සිංහල ජනාවාස එම නිජබිමේ ඇති කිරීමට ඉඩදිය නොහැකි බවත් දක්වමින් ඔහු මේ යෝජනාව ඉදිරිපත් කර ඇත.

උතුර ද්‍රවිඩ නිජබිම බවත් සිංහල ජනාවාස එම නිජබිමේ ඇති කිරීමට ඉඩදිය නොහැකි බවත් දක්‌වමින් ඔහු මේ යෝජනාව ඉදිරිපත් කර ඇත.

එම යෝජනාව මගින් උතුරේ සිංහලයන් පදිංචිවීම ගැන සොයා බැලීමට විද්වතුන් පිරිසක්‌ පත්කරන ලෙසද ඔහු ඉල්ලා ඇත.

උතුරේ සිංහල ජනාවාස ඇති කිරීම ද්‍රවිඩ නිජබිමට තර්ජනයක්‌ බවද වහාම මුලතිව්හි මායාපුර සිංහල ජනාවාස නතර කළ යුතු බවද රවිකරන් ප්‍රකාශ කර තිබේ. මේ පිළිබඳව උතුරු පළාත් සභාපති ඩී. වී. කේ. සිවඥනම් පැවසුවේ ද්‍රවිඩ සංධානය මේ ප්‍රකාශය ගැන රජය සමග සාකච්ඡා කරන බවයි.

කීර්ති වර්ණකුලසූරිය
– Divaina

9,246 Viewers

28 Comments to “උතුරේ සිංහලයන්ට පදිංචිය තහනම්.. උතුරු පළාත් සභාවේ යෝජනාව සම්මතයි..”

  1. Wijebahu says:

    SANHINDHIYAWA AT IT’S BEST!

    • අනන්‍යතාව says:

      ඇත්තම කිව්වොත් උතුර ගැන අපි කතා කරනවා පනබයටම…!
      ඒ වුනාට කොලඹ ගැන හිතල බැලුවනම් පලමුව..?
      සිංහලයා විනාශ මුඛයටම ගිහිල්ලා සිංහල අනන්‍යතාවයෙන්ම…!
      ගැහැනු ඇඳුම… සාරිය/ ඔසරිය කලිසමට බැහැල!!
      සිංහල කතාව…. ඉංග්‍රීසියට හැරිල..!!
      ඉතින් මොනකතාද???

  2. sinha le says:

    1815 වන තෙක් මෙරටේ නොසිටි දෙමළ ජනයා

    ඓතිහාසික මුලාශ්‍ර හා ඉංග්‍රීසින්ගේත් මෙරට ආක්‍රමණය කල අනෙකුත් බටහිර ජතින්ගේත් රාජකාරි ලේඛන වලට අනුව ඓතිහාසික දෙමළ නිජබිම් හෝ ස්ථිර දෙමළ ජනාවාස මෙරටේ නොතිබුණු බවත් මුලිකව 1834 වසරේත් පසුව විශාල වශයෙන් 1856 අවදියෙන් පසු ඉංග්‍රීසින් විසින් මලබාරයන් (දකුණු ඉන්දියාවෙන් ගෙනෙන ලද පොදුවේ දෙමළ කථා කරන ජනතාව) වහලුන්සේ ගෙනවිත් පදිංචි කර ජනාවාස ඇරඹු බවට ලිඛිත සාක්ෂි තිබේ.
    1801 වසරේදී තංගල්ලේ සිට මඩකලපුව හා ත්‍රිකුණාමලයට පා ගමනින් ගිය කොළඹ කොටුව දේවස්ථානයේ ප්‍රධාන පූජක ජේම්ස් කෝර්ඩ්නර් පවසන්නේ මඩකලපුව ඕලන්ද කොටුව අසල දුපතක ඕලන්ද කොටුවේ සේවයට ගෙනන ලද මලබාර් පවුල් 220 පමණ හැර රට තුල එනම් ප්‍රධාන භුමිය තුල කිසිදු මලබාර් ජනාවාස නොවූ බවය. එසේම 19වන සියවස ආරම්භයේදී හම්බන්තොට සිට නැගෙනහිර වෙරල දිගේ ගොඩබිමින් ගමන් කල ජෝන් රීඩර් නම් ශල්‍ය වෛද්‍යවරයාද පවසන්නේ තමන්හට මලබාරියන් හමු නොවූ බවය.

    • Vasana says:

      මන්ත‍්‍රී ටී. රවිහරන් වහාම අත්අඩංගුවට ගතයුතුයි ..අපේ රටේ බෙදුම්වාදී යෝජනා සම්මත කරගැනීමට උතුරු පළාත් සභාවට කවුද බලය දුන්නේ ?වහාම උතුරු පළාත් සභාව විසුරුවා හරිනු ..
      රටේ ජනපති ,උතුරේ ආණ්ඩුකාරයා ,හමුදාපති නිදිද ?

      • Samuvel says:

        යකෝ අපේ ජනපතිය තමයි නිදාගෙන ඉන්නේ. රෑ වෙනකොට 10 ට නිදා අන්නවා . දවල්ට ඉන්නෙත් නිදාගෙන වගේ තමයි. ඉතින් කොහොමද මේව ඇහෙන්නේ.

    • ගිරවා says:

      දෙමළ භාෂාව අපේ රටේ තහනම් කරනු ..දෙමල භාෂාව මේ රටේ රජයේ භාෂාවක් කල නිසයි දෙමළ ඊළාම්වාදී ජාතිවාදීන් අපේ රටේ උරුමය ඉල්ලමින් රටේ කලබල ඇතිකරමින් දෙමළ රටක් අපේ රටේ ගොඩනැගීමට උත්සාහ දරන්නේ ..වහාම දෙමළ ඉවත් කරනු මේ රටේ සියලුම පුර වැසියන්ට සිංහල ඉගැනීම අනිවාර්ය කරනු ..දෙමල පාසල් ඉවත් කරනු …අපේ රටේ අවස්ථාවාදී දේශපාලකයන්ගේ නිවට,මෝඩ ක්‍රියාවන් නිසයි අපේ මව් බිම විනාශ වන්නේ

    • Ranga says:

      මේවා දකිද්දී පුදුම වේදනාවක් එන්නේ
      සිංහල අපිට අපේ රටේ තව කොපමණ කලක් ඉඩක් ලැබේවිද ඉන්න
      එහෙන් මුස්ලිම් ආක්‍රමණ
      මම දන්නා පැත්තක් තියෙනවා
      එහෙ මුස්ලිම් ඇමතිවරයෙක් මීට වසර 40 කට පමණ පෙර එම නගරය ආශ්‍රිතව මුස්ලිම් අය පදිංචි කෙරෙවුව
      දැන් ඒ මදිවට සිංහලයෙක්ට ඒ හරියෙන් ඉඩමක් ගන්නත් බැහැ
      ඒ වගේම මේ ලඟකදී ඒ පැත්තේ අක්කර 30ක් පමණ දෙමළ අය මිලදීගෙන තියෙනවා
      අපිට මේ යන විදිහට ඉන්න රටක් ඉතිරි වෙයිද?

  3. Love nature says:

    1946 ජන සංගණනය අනුව යාපනයේ පහත රට සිංහලයන් 7215 ක් ද උඩරට සිංහලයන් 5331 ක්ද ජීවත්ව ඇත. ලන්දේසි පාලන සමයේ අවසාන කාලයේදී සිදුවූ ආගමික පරිවර්තනයද සමඟ සිංහලයන් වන්නියටදමහනුවර රාජධානිය දක්වාද පලායැමට උත්සාහ කළහ. එයට හේතුව යාපනයේ තිබූ පාරම්පරික ගම්බිම්ලන්දේසීන් විසින් ආක්රමණය කොට විහාරස්ථාන කඩාබිඳ දමා සිංහලයන් විනාශ කිරීමයි. ලන්දේසි පාලනසමයට පෙරාතුව වත්මන් වලිකාමම් නොහොත් වැලිගම පාලන වසමේ පූනාල, බතකෝට්ටේ, මූලි, ආනෙයිකොට්ටේ, කීරමලය ඇතුළු සිංහල ගම් බිම් පණහක්ද වඩමාරච්චි පාලන වසමේ වැලිවැටිය, ලීලගම, තඹල, අම්බන ඇතුළු සිංහල ගම්බිම් දහසයක්ද තෙන්මාරච්චි පාලන වසමේ කොහිල කන්ද, වනන්දිය, මන්ඩාවිල, පල්ලාවි ඇතුළු සිංහල ගම්බිම් පහළොවක්ද පච්චීලපල්ලිවල මොහමලේ, ඉටාවිල, කොස්සම්පත්තු, තඹලගම ඇතුළු සිංහල ගම්බිම් දහහතරක් ද පුවඟු දිවයින කාරදිව කැස්බදූව ඇතුළු අනෙකුත් දූපත්වලගම්බිම් විස්සක් පමණද තිබී ඇත. නෙදර්ලන්තයේ බීල්ඩ් බෑන්ක් ලේඛනාගාරයේ තිබෙන වර්ෂ 1695 ට අයත්පැරණි සිතියමකට අනුව සිංහලයන්ගේ පාරම්පරික ඉඩකඩම් මොනවාදැයි හඳුනාගත හැකිය. එ අවදියේදකුණු ඉන්දියාවත් ලංකාවත් අතර ජන සංක්රමණ සිදු විය. පරංගි ලන්දේසි යුද්ධ නිසා අවතැන් වූ මලබාරයන් වහලුන් ලෙසට යාපනයේ සහ වන්නියේ පදිංචි කිරීම සිදු වූයේ ලන්දේසි පාලනය ඇරඹීමෙන් පසුව ය.

  4. sinha le says:

    මේ කථා කරන්නේ ඔබේ ප්‍රශ්නයයි.
    · මේ කථා කරන්නේ ඔබේ දරුවගේ ප්‍රශ්නයයි.
    · මේ කථා කරන්නේ ඔබේ ජාතික ඉරණම පිළිබඳ ප්‍රශ්නයයි.
    · ඔබ සිංහල දේශයේ අවසාන සිංහලයා වීමට ඉඩ ඇත.
    · අප අවසාන පරම්පරාවේ සිංහලයෝ වීමට ඉඩ ඇත..
    · දේශය තුළ සිංහල ජාතිය අවසන් වීමේ එළිපත්තට පැමිණ ඇත.

    අප අපගේ ජාතික යුතුකම ඉටු නොකල සිංහල ජාතියේ එකම පරම්පරාවයි.

    මොණරවිල කැප්පෙටිපොල, වීරපුරන් අප්පු, ගාලේගොඩ බණ්ඩා වැනි වීර මුතුන් මිත්තන්ගේ දරු මුණුබුරන්වන අප කර මත පැටවී ඇති ජාතික යුතුකම ඉටු කිරීමට තවත් කල් මැරිය නොහැකි තැනකට ජාතිය අවදානමකට වැටි ඇත.

    සිංහල දීපය රැක ගැනීමට එක්වෙමු.

  5. LION says:

    දෙමළ අවුරුද්ද සහ සිංහල අවුරුද්ද වෙනම හදුනාගමු

    සිංහලයන්ගේ, අවුරුද්ද දෙමළ ජනයා ද පැවැත්වීම පිළිබඳ අපගේ විරුද්ධතාවක් නැත. අවුරුදු චාරිත්‍ර නැකැත් බැලීම්වලින් තොරව වුව ද පවත්වන තරමට ඔවුන්ට සිංහල ජනයා සමග එක්විය හැකි ය. එහෙත් අවුරුදු උත්සවයේ සම්භවය දෙමළ ජනයාට දීමට කිසිම සාධකයක් නැත. සිංහලයන් අවුරුදු උත්සවය පවත්වන ආකාරයට දකුණු ඉන්දියාවේ අප්‍රියෙල් මස උත්සව නො පැවැත්වේ. අද ලංකාවේ දෙමළ ජනයා අප්‍රියෙල් මස යම් ආකාරයක උත්සවයක් පවත්වන්නේ නම් ඒ සිංහලයන්ගේ ආභාසයෙනි.

    හින්දු බැතිමතුන්ගේ සූර්ය උත්සවය ජනවාරි මස යෙදී ඇත. තෛපොංගල් නමින් හැඳින්වෙන ඒ උත්සවය සූර්යයා ධනු රාශියේ සිට මකර රාශියට සංක්‍රමණය වීම සමගත් සූූර්යයා අපට සාපේක්‍ෂව පොළොව වටා යන ගමනේ දී උත්තරාර්ධ ගෝලයට හැරීම සමගත් සම්බන්ධ වෙයි.

    මම දන්න විදියට එකදාස් නවසිය 30 ,40 ගණන් වල , සිංහල අලුත් අවුරුද්දට නිවාඩු දෙනකොට දෙමළ අයකිව්වලු එයාලටත් නිවාඩු ඕන කියල. ඊට පස්සේ සුද්දා මේකට දෙමල අයවත් ඇද්ද ගන්න සිංහල-හින්දු අලුත් අවුරුදු නිවාඩුව දීලා. මේක අවුලක්.

  6. Saradiel says:

    බොහෝ දේශපාලනඥයෝ ‘බලය’ ලබා ගැනීම සඳහා නොකරන දෙයක්‌ නැත. ඒ බැව් අප අත්දැකීමෙන් දනිමු. එහි අලුත්ම උපක්‍රමය නම් මහ මැතිවරණයකදී ආණ්‌ඩුවක්‌ පිහිටුවීමේ තීරණාත්මක සාධකයක්‌ වන දෙමළ/ මුස්‌ලිම් ඡන්ද ඩැහැ ගැනීමට කරන්නා වූ බාල ප්‍රකාශයි. මෑතකදී එක්‌තරා අමාත්‍යවරයකුගෙන් මාධ්‍යවේදියකු ඇසූ ප්‍රශ්නයකට ඔහු පිළිතුරු දුන්නේ, “කවුද කියන්නේ මේක සිංහල රට, සිංහල බෞද්ධ රට කියලා, කොහෙද ඒක ලියලා තියෙන්නේ” යනුවෙනි. සමහර විට එවන් දෙයක්‌ ප්‍රකාශ කිරීමට එය හිතාමතාම සූදානම් කොට ඇසූ ප්‍රශ්නයක්‌ ද විය හැක. එම පිළිතුරෙන් ඔහු බලාපොරොත්තු වන්නේ දෙමළ/ මුස්‌ලිම් ජනයාගේ හිත දිනා ගැනීම වන අතර “ඔව් මෙය සිංහල රට තමයි” යනුවෙන් දේශප්‍රේමී ජනතාව ඊට පිළිතුරු දෙන විට ඔවුන් නියෝජනය කරන පක්‍ෂ කෙරෙහි සුළු ජාතීන්ගේ සිත් කලකිරීමට පත් කොට ඔවුන්ගේ ඡන්ද වැළැක්‌වීමට සැලැස්‌වීමයි. බලය ලබා ගැනීම සඳහා දියත් කොට ඇති ජාතිය පාවා දීමේ නිහීන උපක්‍රමයන්ගේ කූටප්‍රාප්තිය මෙය බව මගේ හැඟීමයි.

  7. Love nature says:

    රටක්‌ හඳුන්වන්නේ රටේ උරුමය/ සහ උරුමක්‌කාරයන් පදනම් කොට ගෙනය. අපේ රටේ සිංහල බෞද්ධ උරුමය වසර දහස්‌ ගණනක්‌ ඈතට දිව යයි. එම උරුමය තහවුරු කර ගනිමින්, රට විදේශිකයන්ට නතු වීමට ඉඩ නොදී දිවි හිsමියෙන් සටන් කොට, මතු පරම්පරාවට රට ආරක්‍ෂා කළේ සිංහලයන්ය. එසේ නම් එය සිංහල රට යෑයි කීම ඒ අභීත සිංහලයන්ට කරනු ලබන උපහාරයකි. එසේ ආරක්‍ෂා කළ රටෙහි අද දෙමළ/ මුස්‌ලිම්/ මැලේ/ බර්ගර් සියල්ලන්ම සුවසේ සාමයෙන් ජීවත් වෙති. අද වෙනම ද්‍රවිඩ රාජ්‍යයක්‌ ඉල්ලන උතුරේÊපදිංචිව සිටින්නේ දෙමළ ජනයා 48% ක්‌ පමණි. ඉතිරි 52%ම ජීවත් වන්නේ දකුණේ සිංහලයන් අතර ය. මුස්‌ලිම් ජනතාව (උතුරේ හැර) දිවයිනේ සෑම පෙදෙසකම සිංහලයන් සමඟ සාමයෙන් ජීවත් වේ. එසේම අද කොළඹ ආර්ථිකයෙන් 80% ක්‌ ම මෙහෙයවන්නේ දෙමළ/ මුස්‌ලිම් පුද්ගලයන් වන අතර දෙමළ/ මුස්‌ලිම් කෝටිපති ව්‍යාපාරිකයන්ය. පාරිභෝගිකයන්ගෙන් 90% සිංහලයන් ය.

  8. sinha le says:

    සිංහලේ බලේ නැවත පෙන්වමු අපේ සිංහල ජාතියේ..
    තම්බපන්නිය හැරදා යන්නද මෙවන් රටක් ලොව තව නැතේ..
    නැවත නැගටිමු රටට පන දෙමු අපේකම අපි රජ කරන්..
    හැර බලාපිය දෙනෙත් අහිමිද අපේ රට දැන් අනතුරේ.
    සිංහලේ අපට ඇති මේ එකම රට දැන් අනතුරේ..
    රටක වටිනාකම නොතේරද අපේ සිංහල මිනිසුනේ..
    තව තවත් නෑ කාලයක් දැන් ජාති ආගම ගැන සිතන්නට.
    එක එකා වර පෙළගැසි වර අපේ දෙරණ අපි රැකගමු.
    සිංහගති ගැතිකම් රජ කරන් වරෙව් රකිනට අපේ දෙරණ දැන්..
    දේශයේ හිමිවරුන් පන දෙන බුදුන් වැඩී මේ දේශේ රකිනට
    සිංහලේ ඔබ අවදි වනු මැන ජාති ආගම අනතුරේ…
    නැගී සිට ගමු අපි එකා මෙන් ජාතියට අපි පන දෙමු
    සිංහගති ගැතිකම් රජ කරන් වරෙව් රකිනට අපේ දෙරණ දැන්..

  9. Saradiel says:

    මේ සිංහල අපගෙ රටයි

    අප ඉපදෙන මැරෙණ රටයි

    අප හද පණ ගැහෙන රටයි

    මුළු ලොව ඒ රටට යටයි

    අහස සිඹින ගිරි කඳුරු

    පොළව තෙමන වැව් සයුරු

    මුහුද අවට බැඳි පවුරු

    එරට අසිරි සිරි එයුරු

    මවුබිම වෙනුවෙන් පොරණේ

    දිවි දුන් විරු දරුවන්නේ

    ලේ වලිනුයි ඒ දෙරණේ

    මිණි කැට මුතු ඇට මැවුනේ

    සමනොළ ගිරි වළලු බිමේ

    බුදු සිරිපා පිපෙන හිමේ

    සම කරුණා ගුණ මහිමේ

    අප උපතින් ලද උරුමේ

    මේ සිංහල අපගෙ රටයි

    අප ඉපදෙන මැරෙන රටයි

    අප හද පණ ගැහෙන රටයි

    මුළු ලොව ඒ රටට යටයි

  10. LION says:

    ජපන් අයගේ රට ජපන් නම් , බාසාව ජපන් නම් ..
    මැලේසියාවේ අය මැලේ ජාතිය නම් , බාසව මැලේ නම් ..
    ශ්‍රී ලංකාව සිංහලයන්ගේ රට.
    මැරුවත් ඒක කියන්න ඕන …
    අවුරුදු 2500ක ඔප්පුවක් ඔබටත් මටත් තියෙනවා…
    නමුත් අපේ කාලකන්නි ජාතිය ඉන්නේ නිදාගෙනයි …
    අවරුදු2500ක ලෙයින් ලියපු ඔප්පුව අපේ මුතුන් මිත්තෝ අපට දීල තියෙනවා .
    ඊලග පරපුරට ඒ ඔප්පුව දෙනවා මිසක් කාටවත් මායිම් කණු ගහන්න දෙන්න බෑ…
    මේ රටේ කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක් කවදාවත් බයවෙන්න හොද නෑ.
    මොකටද බය වෙන්නේ…
    සටන් කරන්න ඕන, නිවටයෝ වගේ ඉන්න එපා..
    අද බෞද්ධයා ගහක් යට සිල් රෙද්දක් පොරවාගෙන ඉදල හරියන්නෑ…..

    • JUDE says:

      BAN TNA RACIST TAMIL POLITICAL PARTY ..SEND THEM ALL BACK TO THEIR HOMELAND TAMIL NADU
      THIS IS SINHALESE MOTHERLAND ..NORTH IS PART OF OUR SINHALESE MOTHERLAND
      Minority Tamils should live in peace with Majority Sinhalese if not they should go back …We need not want racist eelam tamils .

  11. Mongel sajith putha says:

    Very good move.love you and salute you .
    Also do not let any tamils to live in other part of srilanka and ask them to come to their home land. Then will see how many
    Colombo tamils like that.including vigneshwaran, sampanthan, sumantiran,vijayakala and so.we will gi e full support,if this stupid politico agree to leave colombo.

  12. ExUNPer says:

    100% Racists.
    Fullstop.

  13. Love nature says:

    ධර්මපාල තුමාගේ ශ්‍රේෂ්ඨ කියමන්

    “ මගේ රට, මගේ ජාතිය,මගේ ආගම, මගේ භාෂාව මේ මහා අනර්ඝ රත්න සතරක් මට තිබේ. මේ රත්න සතර ආරක්ෂා කරගැනීම මගේ යුතුකමකි. මෙසේ එක එක සිංහලයා විසින් කල්පනාවට ගනු ලැබ සතර අගතියෙන් වෙන්ව ක්‍රියා කළ යුතුය.

  14. සීගිරි says:

    මෙම ජාතිවාදී පර බල්ලන්ට අසනීපයකට ප්‍රථිකාර ගැනීමටවත් වවුනියාවෙන් දකුණට අඩියක් හෝ තැබීමට ඉඩ නොතැබිය යුතුයි.

    • Perera says:

      ඔවු, මෙම අන්ත ජාතිවාදී පාහර බල්ලන් පිටරට යාමට කටුනායකට පැමිනිවිට අල්ලාගෙන ඇට තලමු!

  15. what are sanhidiya Batakola Aachchi, Janatha vinasa peramuna and Baluwesi peramuna telling about this bill

    • Engalthiena says:

      What they say:-

      Batakola aachchie : Whiskey, Whiskey, Whiskey

      Janatha vinasa peramuna : Wissa, Wissa, Wissa

      Baluwesi peramuna : Dollar, Dollar, Dollar

      • On looker says:

        Jon Juan’s , Bataw Kola Aachchi’s and JVPer’s SANHIDIYAAWA is overflowing.It is exercised only by Sinhala people ,but not by Racialist Nothern Tamil politicians. Power greedy Sinhala politicians turn blind eye to these serious matters.They seem to be interested in accomplishing their promises ,they made to Racialist Tamil politicians during ELECTION times, at the expense of the Sovereignity and National defense of the Country.LEECHES.

        • A citizen says:

          South is for We Tamil people, Sinhala people (optional) , Muslim people , Burgher people and all the people of other races.The north is we ,Tamil people only. Is the northern provincial council ,the central governing body in Sri Lanka ,which makes legislation to the whole country? Is the Parliament only for power crazy puppets to spend the day with comports and with luxuries, at the expense of poor ordinary peoples’ money? It was fortunate that Ex. President Premadasa had guts to dissolve the then provincial council, when Wardha Raja Perumal made a statement , almost close to this proposal. Where the people of any community can live or not is a matter to be decided by the central government. Even school attending children can understand the fact that if these people behave this way now itself , how they would uppishly behave , once those undue powers meant to be given in the 20th amendment ,if given by these power greedy. Politicians .

  16. Ranga says:

    මේවා දකිද්දී පුදුම වේදනාවක් එන්නේ
    සිංහල අපිට අපේ රටේ තව කොපමණ කලක් ඉඩක් ලැබේවිද ඉන්න
    එහෙන් මුස්ලිම් ආක්‍රමණ
    මම දන්නා පැත්තක් තියෙනවා
    එහෙ මුස්ලිම් ඇමතිවරයෙක් මීට වසර 40 කට පමණ පෙර එම නගරය ආශ්‍රිතව මුස්ලිම් අය පදිංචි කෙරෙවුව
    දැන් ඒ මදිවට සිංහලයෙක්ට ඒ හරියෙන් ඉඩමක් ගන්නත් බැහැ
    ඒ වගේම මේ ලඟකදී ඒ පැත්තේ අක්කර 30ක් පමණ දෙමළ අය මිලදීගෙන තියෙනවා
    අපිට මේ යන විදිහට ඉන්න රටක් ඉතිරි වෙයිද?

  17. Kalan says:

    Who are rasists now?

  18. Jagath says:

    Yudden pasu meeyan wagee katak nohollapu mewun den mee araajika niwata thuppahi paalanayee waradin hondatama wine wee thibee ! Janathaawa meya theerum gathayuthu !!

Main News